Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 11:09 - Пък аз ще се омъжа за Георги
Автор: bleed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 878 Коментари: 0 Гласове:
0



    Кой е Георги ли? Не знам. Не го познавам. Само знам, че ще се омъжа за него. Сега знам какво ще попитате. Защо? Ами защото така. Защо пък да не?! Не, бе, истината е, че това е една много гениална и умна теория, която съм си измислила в моментите, когато главата ми бълва само простотиики (което напоследък май ми се случва твърде често....).

    Та каква е теорията? Not so fast, man. Първо ще преминем през една история, на която се гради цялата ми измишльотина (обичам я тая дума). Имаме една позната, адски добър и мил Човек. Колко съм й благодарна за някои неща, не е истина просто. Та тя преди няколко години ми разказваше как като по-малка много искала да познава човек, който да е роден на 29 февруари обаче такъв човек нямало. То верно много рядко се срещат, а пък на нея защо и е било такава голяма болка - не знам. Обаче един ден съвсем внезапно срещнала такъв човечец. И след време още по-внезапно (или пък не? не знам) се омъжила за него. И какво станало? Една част от живота си много искала да запознае с човек, който има рожден ден на 29 февруари, а най-накрая не само срещнала такъв ами и прекарала останалата част от живота си с него.

    И от тази случка (внимавате ли?!) моята гениална главица роди следната теория: аз един ден ще се омъжа за Георги, защото не познавам Георги. Схванахте ли? Не? Ами просто не познавам нито един човек, който да се казва така. Честно. Нито в училище съм имала съученик с това име, нито в гимназията, нито сега в университета (е, преди няколко месеца дойде един колега, който се казва Георги, ама той дойде след създаването на тази мисъл, така че не се смята Пък), нито пък приятел, роднина и т.н. Дискриминация! Как може такова нещо! Това е все едно да не познаваш... Иван... или Александър...или пък Мартин. Що хора познавам с тези имена, обаче с Георги  - не и не. Решиш да извикаш Жоркааааа и... глас в пустиня.

    Та взаимствайки от историята на моята позната, аз реших, че щом не познавам Георги, един ден не само ще срещна такъв, ами и ще се омъжа за него. Тук сега някои ще започнат да ми опонират, че има много други имена и сигурно не познавам и хора, които да носят тях. Да, прави сте. Макар че в момента не се сещам за нито едно такова. Даже Люсиен познавам. А пък Георги е едно от най-известните и да не съм срещнала ни един Жоро - ми не е честно пък.

    И така. Георги. Ще се женя за тебе. Само да те открия. "Някой ден. (Може би. Половината.)"

    P.S. Сега само, моля ви се, да не вземат да валят някакви предложения за свободни Георговци! Аз и сама ще си го намеря, благодаря :)


Тагове:   омъжа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bleed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 342579
Постинги: 161
Коментари: 660
Гласове: 2669
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930