Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2007 13:57 - Summertime... и нещо за всички тях и всички вас..
Автор: bleed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2014 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.07.2007 14:02


    Приемам честитки. След девет месеца и осемнайсет дни, след две сесии и тринайсет изпита, след две седмици досадна практика, най-накрая съм официално четвърти курс, на крачка от завършването и най-важното СВОБОДЕН човек. Поне за няколко седмици. Фактът, че имам един гаден, шибан изпит оставен за септември в момента се забравя, отхвърля и забутва в най-дълбоките чекмеджета на съзнанието ми. Точка.

    Утре най-накрая си взимам автобусчето на Биомет в 8:30 (увеличили са билетите, бах ти!) и към 14:00-14:30 ще съм си в Бургас. YAHOO! Време беше. Вече не издържам в тая София. Горещо, прашно и никой няма. И обадя ли си на някой познат - "Ми аз съм в Созоооооопол...", "Ми аз съм на плажа в Бургааааас...". Амаха! Искам си моренцето, бризчето и сравнителната хладинка. И хората. Семейство и приятели. Да.

    А тази една година?! Тази една година май беше най-прекрасната в живота ми. Годината, през която се почувствах възможно най-обичана, спокойна, сигурна и, най-вече, щастлива. Година, през която спечелих и загубих, но хубавото е, че спечеленото е повече. Година, през която се смях много и тъжих малко. Запознах се с няколко прекрасни човека и се радвам, че животът ме събра с тях. Получих най-красивата си целувка, най-топлите прегръдки и най-милите думи. Година, през която мълчанието означаваше много повече от думите. През която пораснах още малко. Една невероятна година, която ще си остане в сърчицето ми заедно с всички емоции, радости, сълзи, смях, докосвания, топлота, звезди, милувки, целувки, прегръдки, музика и.... хората... Хората, за които бих дала всичко и които обичам безумно много. Паюнче, Lupe, unbearable, Колегата, echoes, Слончев, ShakeTheDisease, Playlife и още, и още, и още. Но вие сте най-важните. И ви обещавам, че ще бъда винаги до вас.

    А какво ме очаква?! Очаква ме надявам се едно щастливо и усмихнато лято. Красиво лято. С още нощни къпания, с още пиене по пейките, с ходене до Созопол. И година. Година, през която може би ще съм на стотици километри от тези преживявания и тези хора. И ще ми е ужасно трудно да съм далеч от тях, но пък ще е за хубаво сигурно. Сигурно. Ще видим. Има време до тогава.

     Ами това е. От Бургас май няма да пиша честичко и ще го позанемаря блога, ама поне ще продължавам да си ви чета. Но може би така и трябва - да спра да пиша тук. Защото този блог го свързвам именно с тази година и може би е хубаво той да си остане описващ само нея. Ще видим.

    А на вас... на всички вас, които четях, с които се смях и плаках, които ме карахте да се замислям и които ме пренасяхте във своите красиви тайнствени светове през тази една година... на всички вас пожелавам едно прекрасно, вълнуващо и емоционално лято, с много усмивки, много щастие и много, много любов. Страхотни сте. И ви заобичах, много от вас заобичах, не знам дали сте го разбрали. Дано да сте. И... благодаря ви, че ви има!

    Целувки, целувки, целувки! И ако минавате през Бургас, да се обадите. Драсвате едно съобщение на лични и съм с вас. Чао!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - Прекрасно, прекрасно, прекрасно!!! :))))))))
18.07.2007 20:55
Ех, развълнувах се и аз покрай тебе ;)
Винаги ме грабват твоите постове, чакар да пишеш за наглед така нормални и обикновени неща... Ама то обикновени неща няма! :)))

Много се радвам, че си с такива прекрасни спомени и хубава равносметка за изминалата година (ама не е Нова година хей ;), и че си с такава положителна, ведра и усмихната настройка за предстоящото лято... И за след това.

Стискам палци всичко да е все така прекрасно, и ти желая от сърце незабравимо лято!!! Пълно със смях, и пиене по пейките ;))) А, и нощни къпания, да не забравя... :)

Само малко ме натъжи това, че мислиш да спреш да пишеш тук... Ще ми липсваш ако наистина не пишеш повече... Помисли си... И следващата година може да е не по-малко прекрасна (дано!) и ще има още много какво да споделяш тук, в твоя онлайн дневник...

Прегръщам те силно! :-*
Всичко най-добро и попътен вятър!!!

П.С. Аз лично си знам, че мен ме обичаш... :))) А защо, това вече не знам ;)

{}
цитирай
2. bleed - Кендииии
18.07.2007 22:58
благодаря за милите думи, миличка... наистина.... и за пожеланията също.... :)))
Що се отнася до писането тук... вероятно няма да спра, тук ми е хубаво и се чувствам добре, а и имам нужда от време на време да пиша, но може би ще си направя друг блог, посветен на друга година, на други преживявания... Ще видим как ще ми дойде.... :))
Целувам те много и ти желая много весело лято :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bleed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 343077
Постинги: 161
Коментари: 660
Гласове: 2669
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930