Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2007 00:51 - Гето "Щастлив живот"
Автор: bleed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3727 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 25.08.2007 00:54


Казваш, че съм мрачен,
ти си много мрачен!
Аз виждам през стъклото
само стари, мрачни фасади.


Нещо не ми върви май напоследък. Знам ли... Яд ме е. Кофти ми е. Бясна съм. Тъжна съм. Утре брат ми тръгва. Пак. За кой ли път всъщност.

Обичам кратки изречения. Ей такива. Не знам защо. Или много кратки, или много дълги.

Тръгва. За... не знам как да го нарека. Не е вкъщи. Вкъщи би трябвало да е тук. Нали?... Тръгва, за да работи, за да учи, за да пише дисертация. В студената, дъждовна, ветровита Холандия. И всъщност е далеч от вкъщи. Ама знам, че всичко е за добро. Защото един ден ще успее. И ще се издигне. Много. Знам го. И на-хубавото е, че всичко си извоюва сам. Защото го бива.

Ооо, аз виждам през стъклото
малко криво, не на фокус -
старите олющени фасади
на гетото "Щастлив живот"!


Хм. "Ще се реванширам." Защо ли още вярвам на тези приказки?! Вече сама на себе си се чудя. Толкова пъти и още продължавам да се надявам. И да вярвам, че наистина ще се случи. Глупачка. Май ще направя като нея. Ще тръгна. Ще замина. Без дори да им се обадя. Не заслужават. Никой от тях. Никой. Обаче най-тъпото е друго. Че трябва да им се сърдя и да им съм обидена, обаче... не знам дали ще мога. Тоест аз сега ще мога, но... когато ги видя... дали ще е същото? Или пак ще кажа карай да върви. Мазохистка. Това е.

Всъщност... всичко да върви по дяволите. И всички. Почти. Хм. Мислех си, че по принцип с момчета се разбирам повече. Тогава защо в момента приятелите ми останаха почти само... момичета? Майната му. Отивам да спя.

Аз съм много мрачен,
аз съм много тъжен,
и никога не пея,
вече не мечтая...



Тагове:   щастлив,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - Много обичам тази песен на Клас...
11.09.2007 18:14
А ти... ти помни..."всичко минава"...
Бъди спокойна, и се наспи! :)
:-*
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bleed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 342652
Постинги: 161
Коментари: 660
Гласове: 2669
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930