Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2007 18:50 - Разни там нещица (?!)
Автор: bleed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2198 Коментари: 3 Гласове:
0



          И така. Пак съм в София, от два дена. Всичко е както преди. Излъгах. Нищо не е както преди. На първо място квартирата ми е абсолютно ПРАЗНА. В момента в нея има само едно легло и един гардероб, които са там просто, защото са на хазяйката ми, а не мои. А, да, вътре е и бюрото ми, което обаче е разпарчетосано на плоскости и чака да бъде закарано в Колегата (за което мноооооооого й благодаря.. цун цун). Всичко друго вече го НЯМА. Не е истина просто как успяхме да натоварим всичкия ми багаж в малката ни количка и нашите да го приберат в Бургас. А самият багаж се състои от: походно легло, телевизор, мирковълнова фурна, компютър (с монитор естествено), въртящ се стол, олекотена завивка, едно дебело одеало, два комплекта чаршафи, дрехи (много), три чифта обувки, разни чинии, тенджери и тем подобни, три кашона книги, един огромен сак с около 12 папки с лекции, преснети неща и преводи, учебници разни и около 6 торбички пълни с джунджурии. А, и духалката да не забравим. И със сигурност има още нещо, за което в момента не се сещам. И всичко това в колата ни, която е... Ford Fiesta. Малка. Много малка. На 18 години. Горката така клекна като я натоварихме, че имах чувството, че ще се разпадне. Обаче тя се държа като мъж и прибра всичко това и майка ми и баща ми естествено в Бургас. Вкъщи.

          Та... стаята ми е ПРАЗНА. Абсолютно. В нея са само двата ми куфара и новото ми лаптопче, на което още не мога да се нарадвам. Ако имах и интернет щеше да бъде супер, ама.. нямам. Сега пиша от интернет клуба до нас и някви хлапета ми врещят до главата докато играят на Фифа. Поне предполагам, че тя е, но е със сигурност футбол. Аз от игри нищо не разбирам. Както и да е, някой да знае къде мога да ползвам wi-fi интернет? Кафенце или нещо такова? Знам, че имаше някъде, ама сега естествено като ми трябва, изобщо не се сещам къде е.

          Малко ми е скучно вкъщи де. Днес обикалях цял следобед из центъра да си търся блузи и обувки, които НЕ намерих, защото аз обувки тип чизми не ща и няма да си купя. Както и обувки на токчета или златни или сребърни или лачени и тем подобни издевателства за мен и скъпоценните ми крака. А то има само такива гадни, отвратителни обувки. Мааааамка му. Май ще си остана със старите. Нищо, че са ми тесни отвсякъде. Затова пък се озовах с готини слушалки с микрофонче и usb кабел. Ще си ползвам скайп на макс. Като имам интернет.......... Утре... не знам какво ще правя. Пак ще се мотам сигурно. Ааааа, и ще се видя с echoes, yes, yes, yes! Но останалата една седмица (надявам се да е една) идея си нямам какво ще правя....

          Та така.... Ако се чудите защо съм си изпразнила квартирата и защо съм сама и т.н.... ами няма да ви кажа ахахахха :))) Е, добре де, ще кажа малко - предстои ми пътуване. Уж. Засега всичко се развива добре, обаче преди четвъртък, когато трябва да си получа визата и билета, няма да кажа нищо повече. Сори.

          Иначе се позагубих малко лятото от тук, ама... хич не ми се влизаше. Е, тук-там съм чела някои от вас. Ама без да се логвам. Мързеше ме. Май имах нужда от малко почивка от блога. Но мисля, че пак ще почна скоро. Особено ако замина. Но тогава ще си направя нов блог, специално за пътуването. Дам. Та така... Айде, ставам, че ми писна от врещенето на досадните хлапета.

          Be cool.


Тагове:   нещица,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. moony - ..аз.. знам! :-D
18.09.2007 22:41
гушам те, сладурче..
;-)
цитирай
2. bleed - Znaesh, znaesh,
20.09.2007 14:34
ama da ne kazvash na nikogo shhhhhhhhh
gush gush
(Zashto nqma kirilica na toq typ kompiutyr?!)
цитирай
3. moony - :))
20.09.2007 19:41
gush, gush
(nqma da kaja spox)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bleed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 343011
Постинги: 161
Коментари: 660
Гласове: 2669
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930