Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2007 14:54 - За едни малко по-особени писма
Автор: bleed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1629 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 16.05.2007 14:54


    Има едно нещо, което адски много ме дразни! Ама така ми лази по нервичките, че ако хвана човека, който е измислил първоначалното, така ще му насиня задника, че не няма да се сети да измисля такива простотии, ами въобще ще спре да пише писма! Думата ми е за "верижните писма".

    Знам, че темата е супер малоумна. Ама от най-малоумните. Обаче вече до такава степен ми писна да получавам такива спамове, че ще затрия някой в много скоро време. От малка ги мразех тия писъмца! В не-знам-си-кой град в САЩ на не-знам-си-кой човек не-знам-си-какво се случило след като не изпратил такова писмо, затова ти изпрати, защото не-знам-си-какво ще се случи и на теб! А да си се замислял случайно как това писмо е стигнало до теб на български, защото след като е тръгнало от Щатите, явно оригиналът е на английски?! Някой е седнал да го превежда?! Да, бе, да! Ей сега, тръгнах! Нямам си друга работа, че ще превеждам глупости....

    И тези писма са с най-различна тематика. Обикновено са свързани с любовта - ако изпратиш 9723597039 копия, човекът, в който си влюбен(а) ей сега ще ти звънне и ще ти поднесе сърцето си на тепсия, с виличка и ножче отстрани. Да, бе, той само това чака човека. И ти брои писмата, да знаеш, така че ако изпратиш не 9723597039 копия, а 9723597038 няма да ти обади. На, да ти е гадно пък! Темите продължават с мечтана работа, вечно щастие, а скоро сигурно ще стигнат и до осигурено място в рая, разбираш ли!

    Разбира се, днес те са доста по-"интересно" и "привлекателно" развити - направени са в красиви сайтове, с флаш анимации и какво ли още не... Даже много от тях започват по един такъв много заобиколен начин, така че чак 2 минути след като си тръгнал да разглеждаш сайта, да разбереш, че е поредното проклятие, стоварило се над бедната ти главица. Но вече в твърде късно. Защото не го ли изпратиш, ще ти се случи това, което се е случило на баба Пенка от село Горна Диканя или по-точно - да изгубиш всичките си кокошки. Господи, помилуй! За съжаление обаче и Господ не може да ти помогне. Пък може и той да ги е измислил тези писма, знае ли човек... Поредното нещо, с което да ни тормози.

    А най-много не мога да разера хората, които вярват на тези неща. Хайде, за малките деца добре - те на какво ли не вярват.. Ама здравомислещи 22-годишни умни мъже да ми пращат такива идиотщини... на къде отива света ми кажете?! За последните 10 дена са ми пратили три такива писма, последното е от преди половин час, и то от човек, който иначе изобщо няма да се сети да ми се обади! Аман! А да не говорим колко често в youtube примерно се натъквам на досадното начинание.

    Така че, МОЛЯ ВИ! НЕ МИ ПРАЩАЙТЕ ВЕРИЖНИ ПИСМА! Така или иначе не ги препращам. Защото първо, НЕ им вярвам, и второ, не досаждам на приятелите си с такива простотии, за да не получавам наредби от тяхна страна, така както нареждам аз досадилите на мен. Писна ми от спам, сериозно. Както се казва, enough is enough!

    Айде, можете да си ходите. А! И да не забравите да препратите този постинг на 782895680682 човека, защото иначе утре ще ви падна тухла на главата! Или ще ви накълве бесен гълъб! Или ще ви изгори компютъра и няма да можете да влизате в блога! Предупредени сте, от тук нататък се оправяйте сами...


Тагове:   малко,   особени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chochy - Може ли да си поръчам два бесни гъ...
16.05.2007 15:33
Може ли да си поръчам два бесни гълъба-един няма да ми стигне.Между другото-добре казано.
цитирай
2. bleed - :))
16.05.2007 16:14
Може, може! Може и цяло ято да си поръчаш даже (щях да кажа стадо.... ама съм умничко!) :)))
цитирай
3. анонимен - Ако изтриеш коментара ми,
16.05.2007 16:23
3 седмици само тухли ще ти падат по главата :-D

Поздрави
цитирай
4. bleed - Хахаха
16.05.2007 16:33
мисля, че още след първата няма да има нужда от други.. то и без това напоследък с главата нещо хич ме няма :)))
цитирай
5. candysays - :-))))
16.05.2007 17:53
Много сладък пост, bleed4e ;)
И аз доста получавам, но никога не им се връзвам естествено, нито го препращам на който и да е... Но интересното е, че нямам нищо против да ми пращат, не ми пречат толкоз ;-) Дет се вика: "Кучетата лаят, кервана си върви..."
(в случая аз съм кервана... хехехе.... ;-)))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bleed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 342089
Постинги: 161
Коментари: 660
Гласове: 2669
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031