Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2006 22:38 - Тъжно ми е....
Автор: bleed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1122 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.09.2006 22:39


Тъжно ми е...заради него...
Защото той сега е на 400км. от вкъщи в една малка синя стая сред един голям и студен град, в който e съвсем сам. Няма я приятелката му, няма го семейството му, нищо, че половината от това семейство не му говори, няма ги приятелите му, няма ги дори съквартирантите му, няма ме и мен...каква съм аз е без значение... Важното е, че всички ние сме тук, а той сега е съвсем самичък и знам че му е тъжно и идиотско и не иска да е така....
Знам, че сам си е виновен, че сам си причини това. Защото е инат, защото беше мързелив, защото беше безотговорен, защото не знае какво иска. Защото е бунтовник без кауза и започна да се бори за това, което иска, но не по правилния начин. Сам се докара в това състояние и в тази самота. Знам го.
Но той е съвсем сам. А на мен ми се реве, че е така, защото въпреки всичко не го заслужава. Той е мил, емоционален, чувствителен, раним..и нараняван...толкова много пъти. Той е добър човек, но смята, че такъв няма да оцелее в този свят и затова се прави на лош. Той е просто едно объркано дете, нищо, че твърди, че е пораснал.
Още само няколко дни. Само няколко дни и всичките му приятели ще отидат при него. И аз ще отида при него и ще го гушна силно както винаги се гушваме, за да отнема част от тъгата и мъката му, които за пореден път са се настанили в голямото му сърчице....Само още няколко дни....Обещавам....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bleed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 343089
Постинги: 161
Коментари: 660
Гласове: 2669
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930