Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2006 19:33 - Празната глава
Автор: bleed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1408 Коментари: 3 Гласове:
0



Обичам главата ми да е празна. Да няма абсолютно нищо в нея. Ни-щи-чко. Нито една мисъл, нито един спомен, нито един момент, който да се повтаря отново и отново и отново. Днес го постигнах само с един сладолед, една пейка и дъжд от изсъхнали листа.
Даммм. Беше кратко, но прекрасно. Сама, с Ескимо в ръка, на раздрънканата пейка пред входа, сред купчините пожълтели листа, в центъра на урагана от още други такива листа и .... това е. Достатъчно, за да се отърва от мислите си. Да забравя поне за 5 минути. Да забравя за.....за снощи, за апартмента с многото хора и многото приятели, за всичкия ром с кола, който изпих, за нея, за него, за тях, за големите му меки ръце, за това, че си тръгнах в 5, макар че смятах да остана и най-накрая направих нещо умно, а не прецаках нещата както винаги. Да забравя за това, което ме чака утре. За поредния шибан ден, с поредните шибани лекции и същите тъпи хора, които трябва да гледам без да го искам. Да забравя за сряда, когато май ще ходя до Пловдив и където може би ще видя човека, който съм виждала един-единствен път преди почти година и въпреки това се влюбих в него толкова безумно, че още ме държи. Да забравя за това как не знам какво правя и какво искам да правя. Да забравя за всичко, което сме говорили с него през последните десет години, всичко, което сме направили или което не сме. Просто да забравя.
И успях. За няколко блажени минути бях някъде другаде, в друг свят, друга реалност където просто нямаше мисъл. Беше перфектно.
После сладоледът свърши. И аз пак си се върнах към моите глупости. И към усещането, че главата ми ще гръмне. Скоро, много скоро и това май ще се случи. Даммммм....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 4ernakotka - kupi si cql ka6on s eskimo. . . i nqma ...
02.11.2006 19:54
kupi si cql ka6on s eskimo... i nqma da misli6 za ni6to... ima da qde6,qde6...
samo 4e problema e 4e posle moje da te nagosti edna priqtelka - anginata :)

цитирай
2. bleed - хахаха
02.11.2006 21:55
Абе да ти кажа, гърлото взе нещо да ме боли... Ама то от тоя студ днес, как няма ;)
цитирай
3. candysays - И аз обичам главата ми да е празна...
03.11.2006 14:30
голямо блаженство е... Сигурно всеки човек обича... Но ми се случва много рядко... Удивително рядко!!! Явно е почти непостижимо специално за моята глава поне... Която обикновено се пръска по шевовете от мисли (и чувства!) и денем, и нощем.... ОТЪРВАНЕ НЯМА!!!
Така че- поздрави от мен и леко мислене!!! ;)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bleed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 343139
Постинги: 161
Коментари: 660
Гласове: 2669
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930