Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2007 15:06 - Бой.
Автор: bleed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 982 Коментари: 0 Гласове:
0



    Снощи вечерта трябваше да бъде един съвършен край на един съвършен ден. Вместо това обаче двама от приятелите ми решиха да се сбият. Не е истина просто, няма такава глупост. Някой може ли да ми обясни, моля, причината, поради която мъжете падат до толкова низки страсти, забравят, че са интелигентни, разумни, цивилизовани хора и се превръщат в кроманьонци, които виждат единствено своя юмрук върху лицето на противника си? Защото за мен това е непонятно. Тук unbearable ще каже: "Това са мъжки работи, не ги разбирате тези неща вие жените." Вярно е. Не разбирам защо няколко дни сега трябва да ходиш с подпухнало лице заради глупости, които на всичко отгоре сам си предизвикал. Не разбирам как може заради простотии да излезеш до такава степен извън нерви, че да изсипеш тон юмруци върху някой друг. Не разбирам.

    Вчера беше един идеален ден. Малко почистване вкъщи, кратък разговор с цел убеждаването на приятелите ми да се измъкнат най-накрая от този апаратамент и да си спомнят, че има живот и извън него, разходка с unbearable в Южен парк, малко работа след това и пак в апартамента. Малко по малко всички се завръщаха, сготвихме си вкусничко ядене, те си взеха биричка, а аз сокчета (пак не мога да пия заради тъпите хапчета.....), говорихме си, смяхме се и всичко беше идеално. После се купи една бутилка водка. ОК. На 5 човека нищо не е. Затова се купи още една. Към три часа някои вече отдавна спяха и аз реших да се присъединя към тях, оставяйки Lupe, unbearable и playlife в кухнята да спорят за революцията. Всъщност още тогава имах някакво предчувствие, че нещо кофти ще се случи, защото playlife доста се беше назлобил нещо и само се надявах да свършат скоро със спора и да си ходят по леглата. Е, да, ама не...

    Както си спя в стаята при echoes изведнъж се чува някакво тупване и блъскане. В първия момент echoes даже помисли, че някой чука на вратата и вика "Влез!". Аз се усетих и му казах, че е нещо от другата стая, но не се притесних тогава. Честно казано помислих, че нещо Lupe пак го е избило на агресия и на желание да обръща някакви неща, но три секунди по-късно се чу адския джънгър (по-точна дума просто няма) и echoes веднага скочи да види какво става, а аз останах в стаята, чудейки се какво се случва в кухнята. Чуха се крясъци, викове, още тупордия и осъзнах, че се е стигнало бой. Веднага разбрах и между кои, нямаше просто кой друг - unbearable и playlife.

    Нямаше такива изпълнения просто. То не бяха обиди, то не беше псувания, не бяха опити да се сбият отново... Lupe, echoes и Слончев едвам ги удържаха..... Аз дори не излязох от стаята, реших, че не е нужно и аз точно да се замесвам в "мъжки работи", но дори само от виковете и шума можех да си представя какво става навън. Най-накрая вкараха playlife в банята, докато unbearable стоеше в кухнята пазан от echoes. Последваха доста напрегнати минути, в които никой не знаше какво ще се случи и няма ли всичко да започне отначало. В първия момент помислих, че playlife си го е отнесъл, но се оказа, че не е той, когато unbearable довтаса в стаята с две големи торбички лед върху лявата си половина на лицето.

    Малко по-малко нещата се успокоиха с огромните усилия на останалите момчета. В стаята останахме аз, unbearable и echoes и пострадалият ми приятел разказа за какво е станало всичко. Оказа се, че е за супер малоумна причина - цигари! Няма такава глупост просто! Playlife тръгнал да си ляга и unbearable го помолил да си остави цигарите, като на следващия ден ще му ги плати. Той пък отказал (playlife верно в някои отношения е много странен и се държи доста детински и глупаво), другият се ядосал, разблъскал се по масата и започнал да нарежда и да пита какво толкова ако ги остави, а playlife вече много на градус и ядосан от разговорите преди това, съвсем кипнал и последвал юмрук от негова страна в лицето на другия. Поне така разказа unbearable снощи. Но днес си спомни, че той е започнал всичко като е ударил една главичка на "врага" си. След това playlife яко го е намлатил обаче, без unbearable да има въобще някакъв шанс да се защити. Lupe съответно се опитал да ги разтърве, но сам не могъл и докато дойдат другите, вече е било прекалено късно. Резултатът днес - unbearable е с подпухнало лице, сцепена устна, рана на бузата и леко счупен преден зъб. А да, и малка раничка на гърдите. И наранено его естествено. На другия май нищо му няма, тръгнах си преди да е станал, но от една главичка, съмнявам се да има големи поражения.

    Кажете ми, що за глупост е това?! Абсолютно лапешки истории. Как може заради едни цигари да се стигне бой? Unbearable каза, че това е бил поводът просто и явно е така, защото преди няколко месеца пак почти се бяха сбили. Явно им е останало от тогава и снощи ми изби. Но каквото и да е станало, дали заради цигари, дали заради нечий думи или каквото и да е друго, това ли е най-идеалното решение? Няма нужда интелигентни млади хора, да се връщат векове назад и да се млатят за глупости. Изпускало се парата така.. ДРЪН-ДРЪН! Това си е чисто оправдание за глупостите, които вършат. Най-тъпото е, че днес имам чувството, че нещата ще се повторят, защото нито на единия, нито на другия им е минало. Нужно им е съвсем малко да палнат и да се почнат пак.... Добре ще е следващите няколко дни въобще да не се виждат според мен, обаче това за съжаление няма как да стане.....

    На unbearable му беше много смешно след това... Чудя се защо! Не е смешно, много е сериозно даже, последиците можеха да бъдат доста по-сериозни. Не, че сега не са. Поне да беше поради някаква основателна причина, по дяволите, а то за простотии. С извинение, нали, ама няма такива малоумни същества като мъжете!....

    За първи път ми се случва нещо подобно и искрено казано ми е доста стреснато днес.... Не знам.... Не съм си мислила, че това може да стане между приятелите ми и честно да ви кажа, ако не бях там, не знам до колко щях да повярвам и да осъзная какво се е случило в действителност. Тези низки страсти......какъв е смисълът от тях ми кажете и толкова ли е трудно да се контролираш?! И на мен ми избива от време на време, обаче винаги намирам начин да не си го изкарвам на хората около мен, или ако се случи, поне си го изкарвам с някакви кавги я с майка ми, я с брат ми... А това... това е страшно... Много се притеснявам как ще мине днес наистина. Дано останалите момчета да удържат положението, защото не ми се мисли какво може да се случи и до какво да се стигне, ако се продължи с този бой......Уффффф, по дяволите.......


Тагове:   бой,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bleed
Категория: Лични дневници
Прочетен: 343138
Постинги: 161
Коментари: 660
Гласове: 2669
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930